Kvalitní strava, adekvátní pohyb a dobrá nálada.

Jak začít den, abychom byli zdraví a výkonní

Snídaně je základ dne

Když začneme den dobře, bude to mít dobrý vliv nejen na naši náladu, ale na správné fungování našeho těla.

Co tedy dělat ráno, abychom byli zdraví?

Napijte se

Dejte si hned ráno sklenici vody.

  • Doplníte tak tekutiny, které tělu po noci chybí - je dehydrované,
  • podpoříte svůj metabolismus (spalování kalorií, peristaltiku střev)
  • a pokud přidáte do vody šťávu z citronu, zároveň tělo obohatíte o vitamín C.

Dejte si snídani

Snídaně je velmi důležitá. Naše tělo je po noci vyhladovělé a potřebuje energii na fungování. Takže snídani nevynechávejte, naopak udělejte si na ní dost času! Co takhle snídaně na terase nebo na zahradě? Pokud máte času málo, můžete si ji připravit předem.

Projděte se

Kdo není příznivcem ranního cvičení, které je velmi prospěšné, může zařadit alespoň chůzi. Cestou do práce vystupte dříve z dopravního prostředku nebo zaparkujte auto dál a jděte pěšky. Zkuste jet na kole, je možné, že tomu propadnete :).

Co se stane, když si tyto zvyky osvojíte

  • Budete mít víc energie během dne,
  • zlepší se vám metabolismus,
  • budete mít lepší náladu,
  • budete mít ze sebe lepší pocit :) atd.

Napište mi na FB Můj talíř - andromenovyziva.cz jak začínáte den vy :).

 

sdílet

Přidat komentář

Plain text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Email addresses will be obfuscated in the page source to reduce the chances of being harvested by spammers.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
CAPTCHA
Tato otázka slouží jako ochrana proti spamovacím robotům.

Další články

Zima
16. Únor 2017 | Encyklopedie | Taky to na vás tak trochu doléhá? Zimní období, letos extrémně dlouhé mrazy, málo sluníčka, méně pohybu než v létě... A co takhle trochu zvolnit a věnovat se sobě?         Odpočinek První u čeho je dobré začít, je odpočinek. Příroda taky spí, tak si... Zobrazit celý článek.
Smoothie z červené řepy
18. Leden 2017 | Recepty | Červená řepa je zdrojem vitamínů, minerálních látek, pektinu, zdravých barviv a dalších důležitých látek. Přečtěte si o červené řepě více zde a pak si udělejte blahodárný nápoj. Ingredience: 1 čerstvá bulva červené řepy 2 mrkve čerstvý zázvor 100 ml... Zobrazit celý článek.
Červená řepa
18. Leden 2017 | Léčivé potraviny | Červená řepa má blahodárné účinky na naše zdraví. Má tu výhodu, že u nás patří k tradičně pěstované zelenině. Pro naše předky byla v zimě byla spolu se zelím jedním z klíčových zdrojů látek důležitých pro zdraví. Výhoda je, že je běžně dostupná,... Zobrazit celý článek.
Zázvor
18. Prosinec 2016 | Recepty | Upečte si tradiční vánoční cukroví našich babiček Ingredience 280 g polohrubé mouky 280 g třtinového cukru 2 žloutky 2 vejce šťáva z ½ citronu 2 plné lžíce strouhaného zázvoru 1 lžička prášku do pečiva Postup Vyšleháme vejce, žloutek a cukr. Pak... Zobrazit celý článek.
Sušené fíky
14. Prosinec 2016 | Recepty | Tento recept je nejen zdravý, ale i rychlý a snadný na přípravu. Můžete ho zkusit i o Vánocích. Budete tak mít zdravou variantu mlsání. Ingredience: sušené fíky  kvalitní čokoláda (hořká, na vaření...) kokosový olej Postup: Ve vodní lázni... Zobrazit celý článek.

Stránky